zondag 3 maart 2013

Het paradijs

Dit weekend hebben we samen met een heleboel andere Belgische en Nederlandse stagiairs (en vrijwilligers) op het laatste moment een tripje gedaan.
We gingen naar Overbridge - een dorpje aan de rand van het tropisch regenwoud.

Het was er een waar paradijs! We zwommen in de Surinamerivier met een schitterend uitzicht. Rondom ons alleen maar groen en water. Zalig!
Het doet me de natuur nog beter waarderen, want nu besefte ik pas echt hoe prachtig die kan zijn.

Ik ga er voor de rest niet veel woorden aan verspillen - geniet mee van de onderstaande foto's.


- K -

2 opmerkingen:

  1. Schone :) Geniet vooral verder!!
    Gewonnen met Djoelen??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net niet gewonnen, maar ik was wel goed bezig hoor! :)
    Ik zal zeker verder genieten! Op onze stageschool is het ook erg leuk, al zijn de kinderen drukker dan in België.

    BeantwoordenVerwijderen