donderdag 21 maart 2013

Bigi Kaaiman

21/03 Een goedgevulde lesdag :)
Vandaag mocht ik de hele dag lesgeven in 4A. Voor de eerste pauze waren de kinderen erg rustig en werkten ze goed mee. Zo goed dat ik zelfs tijd over had! Naast de geplande rekenles, hoofdrekenles en taalles kon ik ook nog een extra hoofdrekenlesje geven.
Na de pauze waren de kinderen iets drukker, maar nog steeds waren ze erg enthousiast. Ook op het einde van de dag had ik alle lessen al afgerond. Mijn mentor zei me dat ik met de leerlingen spelletjes mocht spelen voor de laatste 30 minuten.
We speelden galgje, 'uitbeeldertje', gaven raadsels en we zongen.
Verrassend genoeg zongen de kinderen 'Bigi Kaaiman' en 'Faja Sitong', liedjes die we in onze opleiding in België ook al leerden. 

Kennen jullie dit raadsel?

Ik ben wat ik ben. 
Als je weet wat ik ben, ben ik niet meer wat ik was.
Wat ben ik? 

- K -

4 opmerkingen: