vrijdag 8 maart 2013

Drukke dagen...

Donderdag 07/03 - Beeldles: Vakantie
Van mijn mentor kreeg ik de opdracht om een tekenles te geven rond de (Paas)vakantie.
Ik leerde de kinderen een zelfgeschreven liedje aan waarrond ze een tekening mochten maken.
De leerlingen konden kiezen uit drie technieken om met kleurpotloden te werken (bolletjes zetten, vervagen, patronen herhalen of een combinatie).
De les verliep vlot en ik was blij dat er veel verschillende eindresultaten waren.

Vrijdag 08/03
Vandaag moesten we niet op school zijn, maar gingen we toch om didactisch materiaal aan te maken. Samen met Laurine zat ik in het bijgebouw waar we op grote tafels ons materiaal kunnen ontwerpen.
Het was een productieve dag vandaag! We maakten platen rond kloklezen en gingen van start met onze muzobox.

Rouwmoment Hugo Chavez
Vandaag hing de vlag op school halfstok, dit was om Chavez te herdenken (overleden president van Venezuela). Over heel Suriname hingen wel meerdere vlaggen halfstok.

 - K -

1 opmerking: