woensdag 17 april 2013

34 enthousiaste leerlingen

17/04 Chaos in de mediatheek

Vandaag gaf ik weer les in het vierde leerjaar.Tijdens een taallesje waren de leerlingen erg enthousiast en werkten ze goed mee. Ik moest wel een half uurtje vroeger stoppen, omdat de leerlingen naar de mediatheek moesten. Daar werden ze opgevangen door de bib-juf. De leerlingen waren erg druk, er werden zelfs enkelen naar buiten gestuurd.
Het laatste lesuur kwam de tekenjuf. De opdracht van vandaag: teken wat je in de vakantie hebt gedaan.




1 l = 10 dl

In de namiddag was het tijd voor nog wat schoolwerk. Op vraag van mijn mentor maakte ik een poster met een kan van 1 l en een glas van 1 dl.

Daaronder moest komen: 1 l = 10 dl

De juf van het vijfde zei dat ik er voor haar ook meteen één mocht maken. 2 x waterkannen tekenen dus :)

Voor de rest overliep ik samen met Laurine alles voor onze muzobox en bekeek ik wat er nog moet gebeuren voor mijn projecten.


- K -


Geen opmerkingen:

Een reactie posten